Living the good life!

Då har man besökt ännu en fashion show! Det går bra det här. Idag fick kg filma medan min värdmamma intervjuade designern.... Coolt! Det blev en massa kort (som vanligt!). Vi höll till backstages (såklart) och jag trängdes med alla andra fotografer=)

Hämtat pojkar från skolor, inhandlat nål och tråd så jag kan laga mina kläder! Nu väntar jag på att S klass ska avslutas så jag kan hämta honom - meanwhile sitter jag på Starbucks och fördriver tiden!!

Ikväll ska jag träffa Mai:) igår var det alla <3 dag så det blev födelsedags/valentine's middag med fina vänner!!
Fick ett fint kort från min 5 åring!!:) så söt!!

Livet är allt bra här borta!!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0