Läsa och Chokladleverans!

Seg som jag är har jag inte läst ut boken än... Trots att jag inhandlade den förra året! Bra jobbat där Emelie. Men nu har jag tagit upp lösandet igen och har väl sisådär 300 sidor kvar, eller något liknande! I alla fall så älskar jag boken. Filmen är bra, men boken är bättre - som alltid!

Fick också "lite" choklad av Mili, en svensk mamma som bor här i NY och har unge i samma klass som R! De var i Sverige förra veckan... ;) Så nu ska jag nog allt överleva andra halvan av mitt au pair äventyr också... Tackar för det! Tjoho:D

Så då vet ni det Sverige, godis har jag så det behöver ni inte skicka! Grejer har jag också i överflöd så det behövs inte heller. Ni kan väl helt enkelt bara ta och skicka över er själva? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0