I am alive!

Det har varit lite segt med uppdatering på detta ställe, tack jag vet. Men jag har helt enkelt haft bättre saker för mig. Eller nja egentligen inte. Haha

Det har inte hänt alltför mycket här faktiskt. Skulle ha varit i Philly denna helgen men ställde in då jag varit sjuk och inte riktigt hade energin till det.

HAr istället bara chillat vilket har varit ganska ok med faktiskt. Har även inhandlat 2 nya skor... Så gick det med det sparandet xD

Nu äter jag en frozen yoghurt i kylan innan jag ska vidare och handla ny tandborste och tandkräm. Haha

Så, nu vet ni att jag lever i alla fall!!


Kommentarer
Postat av: pappa john

Det låter ju bra att du är på bättringsvägen, varför spara när man kan handla för sina pengar..ses snart kram pappa;)

2012-02-27 @ 07:34:01
Postat av: Caroline

Har du inte tillräckligt med skor tyckte du? Istället om du nu behöver slösa pengar kan du handla saker till mej det gör inget. :)

kramar

2012-02-27 @ 16:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0