Allt och lite till!

Tänkte att ni kanske skulle vilja höra lite om knasigheterna mina ungar har för sig här. Det är ju på det viset att de fick en såndär väldigt tålig barn-digetal-kamera i julklapp och för tillfället är den väldigt populär att leka med.
I alla fall, en gång kom jag på dem båda två med att ta rumpbilder... Haha, 5 åringen står med byxorna nere och 4åringen försöker ta et kort xD
jag - what are you guys doing?
S - I'm taking a picture of Rs butt!
R bara sår där och putar med rumpan?! xD

En annan gång kom jag på 4 åringen med att ta bilder på andra privatdelar.
Jag - what are you doing?
S - I'm taking some pictures of my penis!

Hmm, ja, men vad säger man egentligen? Dessa härliga ungar! Detta är bara en bråkdel av alla tokheter som förekommer i detta huset! xD
Fortsättning följer?! ;)

Idag har jag bara jobbat och åkt skridskor och pratat med pappa (lycka till med allt klippande och klistrande och stickande!)! Under kvällen träffade jag Adriana och vi gick och inhandlade en frozen youghurt - sjukt gott! Först skulle vi ju bara testa alla smaker innan vi kom fram till vilka vi ville ha. Vi valde ut tre och toppade dem med både det ena och det andra. Sen satt vi där och bubblade i en timme eller så:)
FIN DAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0