2 veckor till Sverigebesök

TjoHejsan!
Jag vet inte riktigt vad jag ska uppdatera er om, då det inte händer alltför mycket på detta stället just nu.
Vi kom tillbaka från The Hamptons i söndags kväll. Jag hade lyckats införskaffa mig lite feber under vägen så när vi väl var hemma så lämnade jag över pojkarna till nanny och Nani och sen gick jag och la mig och sov någon timme.

Tack o lov fick jag sovmorgon till 12 igår (måndag). Dock vaknade jag upp 7.30 av att pojkarna sprang runt och skrek. Men jag låg kvar i sängen till 10 i alla fall innan jag hoppade in i duschen. Frukost och sen ut för att hämta upp pojkarnas grejer de gjorde på Make ett par veckor sedan. En kompis till S kon över så de lekte nån timme. Sen var jag ledig i 2 timmar och när jag väl började igen tog jag med mig pojkarna till deras pappas kontor. Sen en runda på Time Square och sen hem. Ge pojkarna ett bad och lite kvällsmat, kolla lite tv och sen var det sängen som gällde.

Idag har jag inte hunnit med så mycket än, det är ju trots allt bara morgon. Men ska nog släpa med mig ungarna till Make senare för att göra lite ljus eller tvål, få se vilket humör de är på!

Idag är det då exakt 2 veckor kvar tills jag får Sverigebesök!! :) wiho:D

Näe nu ska jag kolla lite Ellen Degeneresklipp på youtube. Älskar den människan! Så himla underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0