Viktfixerade amerikanare...

Alltså, ärligt... Hur besatt får man lov att bli egentligen? Det är alltid tal om vikt och kalorier och vad som är nyttigt, vad man borde äta och inte äta?
Ärligt talat är det många av dem som inte har den blekaste aning om vad som är okej att äta, för tydligen är det otroligt nyttigt att trycka i sig morotskaka, med massa frosting och Gud vet vad de har på?! Chips är också nyttigt och helt okej att äta? Och ärligt talat gud vet vad? Hur tänker människorna egentligen?

Jag har slutat bry mig, seriöst, det r deras problem. Men ja det stör mig något så otroligt att de är besatta av ängs och vikt med... Och då pratar vi inte om deras. Det går knappt en dag utan att de ska kommentera min(?) vikt och längd. Har jag haft samma vikt de 5 senaste åren, går jag på diet, du har gått ner i vikt va?? Seriöst, jag skiter just nu i vilket.

Ät och motionera och livet ska nog sluta ganska bra:-) Njut för i helvete, man lever bara en gång!

Sen är de ju såklart helt fixerade vid sin egna vikt också... Jag bryr mig inte särskilt mycket. Om jag ska vara riktigt ärlig kunde jag inte bry mig mindre.

De äter dieter till höger och vänster så man vet varken ut eller in? Tror inte det minsta på dieter. Ät och motionera, det är min livsstil och so far so freakin good!
Palla hå runt och tänka på vad man äter egentligen, man skulle ju bli galen!!

I alla fall, grymt irriterande att amerikanska människor inte kan täppa igen truten emellanåt! Och det skulle ju inte skada om de slutade stirra och kommentera också!! Har de aldrig sett en lång människa innan eller?

Jag är på bra humör ikväll, JA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0