Uppdatering

Som vanligt är det en massa jobb över här och helgen är fullbokad den med... Även fast mini dansken inte är här!

Ikväll blir det i alla fall Disneymarathon med Dansken:-)
Imorgon blir det häng med M och på söndag med finaste svensken Kristin:-)
Som sagt, busy busy busy!

Vädret är mer än underbart och nästa vecka ska det bli över 26 grader varmt... Jag klagar inte! Hoppas bara att det inte hinner ändras...

What else?

Det är exakt 2 veckor kvar tills det att jag fyller 21 år... Nej nu börjar jag bli gammal och allt med ju, ATTANS!
Men den helgen ska vi i alla fall partaja till det ordentligt... Lagligt! :)

Jag springer som bara den, har fått upp ett fint tempo, så det är väl lika bra att fortsätta med det.

Om två och en halv vecka är det åter igen ny månad. Var det inte precis mars? Tiden bara flyger iväg!

Just det, nu kanske vill veta lite som händer med ungarna? Här kommer nattens äventyr:

Jag somnade runt halv 2, av någon konstig anledning...
Klockan 3.15 hör jag S i dörren: Emelie, I had a bad dream, can you sleep in my bed?
Jag: ok, I'll sleep in your bed for 5 min.
Jag gick över till hans säng (galet kallt) och stannade i 5 minuter innan jag smet till aka till min egna säng.
Jag hann inte mer än att gå på toa och bädda ner mig själv igen innan ungen åter igen står i dörröppningen: Emelie, what are u doing? You are suppose to sleep in my bed!
jag: S, you can sleep all by yourself, I walk you to touren bed and then you sleep, ok?
Jag stoppade om ungen och gick och la mig! Halv 7 kommer R in i mitt rum!
R: Emelie, why is your door open?
Jag: so I can hear Maya if she wakes up!
R: can I sleep in your bed?
Jag: sure!
Och där var R nedbäddad i min säng och sov gjorde han på 2 min... På min arm!
Underbara natt!

Och baby M vaknade upp 7.15! Har jag sagt att Au Pair livet är ganska mycket samma sak dag ut och dag in? Yaay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0