Same old same old

Ja, men det är väl inget bytt att uppdatera ett om idag skulle jag tro va...
Det är väl det ganska vanliga som alltid. Ni vet, väckning, frukost, påklädning, följa till skolan, och ja, allt det där ni vet.

Jag hade baby M under förmiddagen, så det blev promenad, lek vid lekplatsen, gå längst vattnet, alla de roliga grejerna...

Hem igen och ge ungen mat och sen försöka stoppa om henne för sin dagliga morgon nap... Det gick ju ganska mycket åt helvete om man får säga så?
Så jag satte tillbaka henne i hennes vagn och ut för ännu en promenad... Yaaay, min energi riktigt flödade.

Ungen somnade i alla fall till sist, tack och lov för det! Hem och chilla lite. Eller, jag tvättade och lite sådant... Kul! Känner att mitt liv är fruktansvärt kul för tillfället...

Lämnade av baby M vi d S skola där min vördsamma tog över och jagvfick ett välbehövligt break! Jag sprang och mötte upp Line vid Best Buy så vi kunde inhandla fodral till våra nya iPadar;) det blev ytterst bra och jag tror att jag är ännu mer förälskad i min iPad idag än vad jag var igår;) haha
Jag följde Line hem en sista gång, vi sa hej då:( hon flyttade idag vidare till en ny familj... I'll miss you girl!!!

sen hämtade jag upp R och det var playdate hos L:s hus idag. De fick kvällsmat och tårta, så den delen slapp jag idag i alla fall... Yaaaay!

Hem och bada ungarna och ännu en promenad med baby M så hon skulle somna.

Matta ungarna och sen bara chill framför tv:n. Imorgon blir det till att springa, det var ett par dagar sedan nu... Saknar det! Men imorgon, då jävlar!!

God natt people!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0