Party

Ja, nu har planerna börjat ta form... På fredag smäller det, då slår vi klackarna i taket.

Jag och tjejerna ska ut och festa som riktiga Au pairer festar;) vet dock inte riktigt vad vi ska göra eller vart vi ska, men det löser sig väl...

Hur som helst så ser jag fram emot denna födelsedag, tror helt klart att den kommer bli galet bra. Jag menar, men fina vänner i världens bäst stad.... det kan ju knappast bli mycket bättre!

Nu ska jag i alla fall gå ut och sätta mig på en Starbucks... där har man i alla fall lite privatliv!

Dessutom finns det inte så mycket annat att göra här, och med det vill jag ha sagt att jag saknar MiniDansk!! :(

tjingtjong så hörs vi en annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0