Ledig helg

Just nu sitter jag och kollar Greys Anatomy. Vad ska jag kolla när jag kollat alla episoder? Ahja, den dagen, den sorgen... Haha

Helgen har varit lagom lugn, familjen åkte till Hamptons igår så det har varit en ganska lugn och tyst helg.
Träffade på min andra galna halva igår - Kristin:-) det blev lite shopping (ja, jag sparar pengar och det går väldigt bra!)

Det blev lite jobb igårkväll, ungen sov och jag kollade tv... Living the gard life;)
Jag var hemma igen runt 22.30, slängde ihop lite mat, åt och somnade i soffan framför tv:n. Gud vad jag saknar att somna i soffan! Dock inte lika roligt att vakna upp och inse att man är i soffan och måste förflytta sig till sängen, borsta tänderna, byta om till pyjamas, det är dock inte lika roligt!

Klockan 05.00 ringer telefonen. Någon vill hämta upp sina väskor;) GOD MORGON!! ;D

Somnade om efter någon timme och sov till 9.30. Det var allt legenden man sov så länge!
Vaknade, åt frukost och kollade ett avsnitt av Greys. Städade upp i köket, pratade med en kompis, klädde på mig, borsta tänderna... Ja ni vet

Tänkte jag skulle gå ner och handla lite och sen baka lite bullar, tvätta lite, och njuta av tystnaden så länge den varar, ett par timmar till i alla fall.

Så, people, enjoy the the day!

Tänkte också ta och springa en runda i regnet senare... Säkert mycket uppfriskande och skönt!

TJOHEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0