Finfin helg!

En finfin helg har jag allt haft ska jag tala om för er! Varit ute och flängt en hel del, och nästa vecka blir det Chicago! :-)
Mitt liv är ganska så mycket perfekt just nu!

Jag har haft min lilla dansk på besök, så härligt att se henne igen.
Haha, idag var en helt, jag vet inte, lam(?) dag. Eller inte själva dagen, det var mer vi som var lama...
Vi gick omkring som om vi hade världens största bakfylla när vi faktum är inte hade fått i oss en enda lite droppe alkohol... Vi vet inte riktigt vad som hände där?!

Högpunkten på gårdagens kväll var när vi såg två fyllon gå runt och skrika varandras namn och leta efter varandra. Tro fan att de gick åt två olika håll ned xD vi knäckte oss bara en liten aning;) hahahaha

Idag var det häng på Time Square som gällde. Det var mig tusan ett bra tag sedan det hände! Så det var najs. Shoppade gjorde vi också. Det blev ett par gröna shorts från forever 21 och 4 andra plagg från H&M :-)

Så nu ska jag nog se till att fylla upp min resväska ordentligt när jag flyger hem om 2,5 månad!

Annars har jag inte gjort alltför mycket! Njutit av livet i största allmänhet bara:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0