Dags att börja tänka på framtiden...

Jag vet ärligt talat inte om jag ska skratta eller gråta?! Men i alla fall, idag kom mina papper om flyg tillbaka till Sverige om ett par månader...
Faktum är att jag fick en liten klump i magen av att läsa igenom papperna. Å ena sidan vill jag hem, men samtidigt vill jag ALDRIG lämna Manhattan och min familj här...

Just nu funderar jag bara över varför jag inte förlängde med ett helt år istället för med bara 6 månader? Svaret är ju ganska enkelt egentligen... Jag börjar plugga...
Men hade jag inte kunnat vänta med det egentligen? Det spelar ingen roll nu, jag kan inte ändra på något och jag ska njuta till MAX de få månader jag har kvar! Och det gör jag verkligen!

Jag har haft 8.5 otroligt bra månader här på Manhttan och 6 väldigt lärorika månader i Chicago. Jag ångra definitivt inte något jag har gjort!

Men nu ska jag väl inte tänka alltför mycket på att jag snart måste lämna mitt liv här...

Nu ska jag njuta till MAX!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0