Dagen till ära

Gårdagen var väl en dag som jag skulle kalla en helt okej dag va?! :)
Vaknade upp på morgonen då R öppnade och stängde min dörr?! Jaha?
Hittade honom senare där han stod och pratade/skrek med baby M.

Dags för frukost, ta på kläder och borsta tänder... Sen bröt helvetet ut. Alla började skrika och gråta och det ena efter det andra... Underbart!

I alla fall, jag fick med mig R till skolan, baby M fick också följa med. Sen tillbaka för att hämta S och vidare och lämna av honom. Efter det tog jag med mig baby M till lekplatsen där hon fick leka och springa runt i 45 minuter. Stoppade henne i vagnen igen, hon somnade och jag hick hem.

Sprang iväg för att möta Line vid 16 handles. Det var en såndär lagom varm dag på 30 grader, så vi behövde helt klart lite glass! Vi inhandlade glassen och gick ner och satte oss vid vattnet. Där satt vi och åt och pratade i någon timme eller två...
Vi hann i alla fall få en fin solbränna på ryggen... AJ!

sen var det back to work som gällde. Tog med pojkarna till parken en timme, sen hem och duscha och på med pyjamas och dags för kvällsmat.

Tv Time och runt 8 blev det Dags för sängen. Stoppade om pojkarna först och efter det var det baby M som skulle sova.

Line kom senare på kvällen och vi gjorde inte alltför mycket faktiskt... Chill
Så med andra ord, en ganska najs dag!

Nu är det åter igen en ny dag med nya äventyr!

Btw, jag blir hela 21 år nästa vecka! Börja känna mig lite smått gammal....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0