Blaha

Jag vet inte riktigt vad jag ska uppdatera om idag så det får väl bli dagen i all ära skulle jag tro:)
Morgonen flöt på som vanligt, så det behöver jag väl knappast uppdatera er om längre? Eller det hände en liten sak som gjorde hela morgonen "så mycket bättre".
Det var ju så då att S satt på toa och sket denna härliga vårdag och samtidigt blev R pissenödig.... De har ju bara en toa på sitt rum (7 andra i lägenheten) så R gick in på sitt rum och in på toan där S satt och uträttade sina behov. Ner med byxorna och sen pissade han.... Ja, men vad säger man? Det fanns ju trots allt "BARA" 7 andra toaletter!

Sen var det i alla fall tid till att lämna av vid skolan. Först R, hem och hämta S och baby M och vidare för att lämna av S. Hem till lekrummet med baby M en timme och sen var jag off.

Gjorde inte så mycket mer än lekte med min iPad:-) tvättade lite, men ja det var väl det jag gjorde!

Hämtade upp R och hemåt igen. Ge S en dusch då han hade haft en fin olycka i byxorna... Och då pratar vi nummer två!! URK!!!

Dusch och sen vidare till Make för att hämta upp deras saker de gjort förra veckan, lämna av S vid klass och sen hem för att ge R en dusch... Läsa lite bok och sen vidare för att hämta upp S.... Middag, pyjamas, borsta tänder, tv, läsa och sen var jag fri!!!

Gick ut och sprang en runda vid vattnet innan jag mötte upp en annan au pair, denna från Brasilien! :)
Satt och pratade ett tag innan Starbucks stängde... Följde henne hem och sen sprang jag hem. Nu har jag duschat och ska snart sova...

Just det, ska boka biljetter till Chicago då jag åker tillbaka över helgen nästa vecka!! :) längtar!!!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0