Trötter

Ja men då är det väl dags för en lite uppdatering känner jag, det ar ju trots allt ett ar dagar sedan sist. för det första... JAG LEVER! Sådär, då har vi löst det mysteriumet (inte för att någon undrade, men ändå liksom) För det andra så är jag galet trött. HAr haft baby M nu 2 mornar i rad (imorgon med=3) vilket betyder att jag har varit tvungen att gå upp vid 6.00. Jag HAR gått upp vid 6 MEN jag har gått och lagt mig igen (och faktiskt somnat om). Men turen har varit på min sida och baby M har sovit till runt 7 eller 8 dessa två dagar. Idag var jag då lite bättre och lyckades hålla mig vaken till halv 7 innan jag somnade om och vaknade igen vid 7. HAde lite s,ått ångest/panik över att jag sovit så länge:S Gaaaaah, men ingen skada skedd.

Sådär, vad annars har hänt här? Ja, men igår då så var jag ute med lite vänner från halva världen (Israel, Finnland och Brasilien) och vi gick sådär lite spontant och spelade biljard, vilket faktiskt var galet roligt om jag får säga det sjäv. GOOOOOO NORDEN! :-)

Idag (lördagen den 24/9) har jag då jobbat (ovanligt!). Haft både pojkarna och baby Mtt par timmar. Tog med mig pojkarna och gick och mötte upp Ami och Ella. Sen promenerade vi vidare till Central Park och lekte på lekplatsen där ett tag. Efter det var alla trötta och ganska färdiga så vi gick vidare till ett annat ställe... som macdonalds fast såååååå mycket finare (och godare) Vi drack milkshake och hade det galet bra.

Ja men det är väl det jag har ägnat mig åt de här senaste dagarna skulle jag tro... För övrigt har jag blivit lite lat oh har inte tränat på ett bra tag... SKÄMS PÅ MIG! Får ta tag i det imorgon då jag vet att jag har några timmar ledigt!

Puss oh Hej Leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0