Skola

Efter en lång dag med shopping med Sofie och Sophia så var det då äntligen dags att återgå till skolan efter ett år och 3 månader. Ja, men för första gången sedan studenten satt jag då idag åter igen i skolbänken och jag gillade det! Jag lämnade hemmet runt 18 för att sedan ta tunnelbanan till 33:e gatan. Där korsade jag gatan och vips så var jag på rätt ställe vid rätt tidpunkt. Vår "lilla" klass på 25 elever verkar ganska så toppenbra! Jag är då yngst och sen är alla andra 25 och uppåt skulle jag tro... i alla fall lät det så när de pratade. "when i was in college"

Vi gjorde inte speciellt mycket idag, mer än att presentera oss och lära känna varandra lite bättre. Så förhoppningsvis drar det igång riktigt nästa vecka och det ser jag verkligen fram emot.

Nu ska jag krypa ner i sängen och somna till Big Bang Theory! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0