Random bilder är tagna!

Okej, nu har jag ju då lyckats handla upp hela (nästan) förra veckans lön. Det blev då ett minneskort och en väska till kameran. Så nu är jag fattig. Så nu ska då nästa sparprojekt påbörjas. Nu blir det till att spara pengarna till en liten VIT bratid iPad2! Ja, alla andra har en så jag SKA också ha en, och så var det med den saken! Men efter det att den är inhandlad kommer jag nog inte att ha något speciellt sparprojekt på G... vad jag vet nu i alla fall, men jag hinner nog allt tänka ut något skulle jag tro. Om inte så får jag väl spendera mina pengar på kläder.... vilket iofs inte är helt fel. Känns som om jag inte har shoppat det på evigheter (max 2 månader sedan) xD

I alla fall, jag placerade det nyinköpta minnekortet (som för övrigt låg i en väldigt inbrottssäker liten "ask") i min nyinköpta kamera och begav mig ut på en liten promenad. Det blev lite random bilder med inställning: automatisk, då jag inte direkt hade tid att placera min rumpa nånstans för att ställa in och kolla vilken/a inställningar som jag skulle ha använt?! xD Men jag, jag får väl jobba desto mer med redigeringen då va. haha
vilken tur att min fotokurs börjar på tisdag nästa vecka! Det känns som om jag lär behöva den.

Bilderna kommer upp lite senare när jag hunnit redigera dem någorlunda i alla fall. av någon konstig avledning såg de mycket bättre ut i kameran än vad de gör i datorn... och vad tusan beror det på då? Hmm?! Tåls att funderas på!

Men i alla fall, här får ni väl en liten bild (se det som ett smakprov) på ett av alla mina mästervärk(?)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0