I do HATE taxes!!!!!!!

Förbannade taxes! Skulle då ha köpt en ny kamera idag, men då självklart är det ÖVER 100$ taxes på den, vilket betyder att jag måste vänta tills jag får min nästa lön:O Om det inte vore för dessa förbannade taxes hade jag nu ägt en systemkamera! Gaaaah! Varför kan de inte bara sätta ut hela priset på prislapen, med taxes och allt?! Ibland tror jag faktiskt inte att amerikanarna använder det de har innanför pannbenet.... så trött man blir. Men jaja!

Nu har de ju även ställt in min svartvita kurs på universitetet med så måste anmäla mig till en annan! Hur underbart är inte det! För övrigt kraschade jag tvättmaskinen igår då jag tvättade en badrumsmatta (visst ska man kunna göra det i tvättmaskinen?)! Men jag har ju läst/hört om de au pairer som kraschat en bil, så i jämförelse med det är ju detta ganska lindrigt! Så det ska jag ng kunna leva med.

Näe, nu ska jag kolla lite nya kurser och hoppas att jag hittar en som jag vill läsa och som är på 36 timmar eller MER! Gaaah! Skjut mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0