FINALLY!

Jag har nu äntligen beställt min kamera (så nu är jag fattig igen), så förhoppningsvis kommer den på posten denna vecka! =) WIIIIE! Och då tusan ska det ut och fotograferas i helgen må ni tro! Men i alla fall, är mycket nöjd över att jag lyckas spara alla mina pengar till denna kameran!

Nästa sparprojekt blir då en liten bratig iPad2! Min dator börjar bli lite sådär lagom seg (kan ju ha att göra med ALLA bilder och annat skit som jag har på den...?!) Så tänkte att en liten bratig iPad kan vara en bra investering;) Det är ju trots allt "bara" en månads jobb och det ska jag nog mycket väl klara av...

För övrigt har pojkarna nu börjat skolan. Jag börjar också... snart. När vet jag inte riktigt då jag inte är helt 100 på vilken fotokurs jag anmält mig till (finns två stycken med liknande namn) Men hej o hå, det ska nog gå bra ändå.... om NYU vill svara på mitt mail, snarast! Annars får jag väl lov att ringa och trakassera dem igen imorgon! ;)



Den här kommer då bli min inom loppet av ett par dagar! =)

Kommentarer
Postat av: pappa john

Hej, och grattis till ditt val av kamera och att den nu är beställd hoppas nu att det ordnar sig med dina kurser. Ser fram emot att få se en massa fina bilder du tar med den sedan. Hoppas allt är bra med dig och allt flyter på som det ska. Ha det bäst och sköt om dig=) puss och kram paps

2011-09-16 @ 06:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0