Fiiiiiint!

Hej Svejs!
En liten uppdatering kanske vore på sin plats. Kollade precis på mitt svenska bankkonto och lite smått sorgligt är det allt. Mina au pair pengar börjar sina... MEN, så får jag ju tillbaka mina pengar som jag betalade för skolan eftersom min kurs blev inställd. Så lite bra är det ju.

Annars så händer inte så mycket. Idag var det tillbaka till arbetet efter 1 1/2 dag ledig. Det var då de vanliga rutinerna som gällde. Morgonrutiner, dumpa ungarna vid skolan och sen hem och ta baby M. Vi gick en lång och fin promenad i Central Park (som vanligt med andra ord). Sen kom jag hem, lämnade över baby M till nanny och jag tog ett break. Jag passade då på att städa mitt rum lite, en aning sådär. Tyckte att det behövdes efter 2 månader;) Tvättat mina sängkläder så det ska bli mysikgt att krypa ner under täcket ikväll. Nytvättat och allt ju!

Sen var det dags att hämta upp R från skolan, så fick lov att släpa med mig S med. Hem, dumpa R och leka lite och sen vidare med S till Kidville där han skulle spela lite schack. Jag smiter iväg till Starbucks ett tag och sedan tillbaka och hämta upp S från hans schack. Hem, dags för kvällsmat och sen dusch och tv och sen var det dags för sängen för de små pojkarna. De somnade ganska snabbt. Jag bytte om och begav mig iväg mot våning nummer tre! Där spenderade jag en timme och lite till i gymmet. Upp till takvåningen igen, duscha och bädda sängen och nu sitter jag här. Tror att jag äntligenhar klurat ut hur den där förbannade onlinekursen fungerar... tror jag:P Ha ha!

På fredag går bilen åter igen mot Hampton!


Kommentarer
Postat av: pappa john

hej,svejs...då har du hittat din vän nu då? dammsugaren...ha,ha..det var ju skönt att du kommit på hur man ska göra kursen online, lycka till med den. Ha en trevlig helg i Hanmpton. Kramiz paps

2011-09-29 @ 06:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0