Dags för uppdatering!

Ja, men hejsan svejsan folket! Då var det då dags för en ordentlig uppdatering på det här stället! Vad sägs om det va?!
Okej, de här senatse dagarna har jag ingen aning om vad har gjort egentligen?! Det jag vet är att jag har bakat en massa! Vi har gjort pannkakor (amerikanska), vi har gjort messy cake (kladdkaka) som de för övrigt ÄLSKAR! Så det kommer vi göra igen idag! Hoppas jag då jag inte hade en chans att smaka den förra då de var väldigt snabba på att äta upp den! haha Vi gjorde scones till frukost idag, en hel del olika sorters scones. Vi hade blåbärscones, chocolatechipscones, normala scones och blåbärs/chokladscones! :) Faktum är att blandningen av blåbär och choklad var den som var populärast! Tro det eller ej! Jag höll mig dock till de normala och chokladen!

Vad annars kan jag uppdatera er om? Hmm... Jag hoppas på att kunna göra er lite avundsjuka när jag skriver att det fortfarande är varmt nog att bada i havet här!? Hur är det i Sverige? Jag kollar väderprognosen och ser att ni har 15 grader, kollar igen och ser att vi har 26;) Känns bra! (6 timmar skillnad dock så ni har väl kväll nu, men ändå liksom)

Vi var som sagt och badade i havet idag. Pojkarna tyckte att det var otroligt roligt att gräva ett hål (onödigt nära havet) och sen begrava mig där. Då det låg ONÖDIGT nära havet så kom såklart vattnet farande och mycket var det ju också så där låg jag nedgrävd och kunde inte röra mig! Ha ha! Det var inte igår det! Sen skulle man ju då tvätta av sig lite i havet... gick ju sådär. Vågorna var högre och starkare än mig så jag låg ganska mycket och rullade runt på botten xD Lyckat där! Sen flög vi lite drake, det var inte heller igår man gjorde det! Kul! :)

Jag tror inte att jag gjort något annat speciellt som jag behöver uppdatera er om. Imorgon åker vi tillbaka till staden - MANHATTAN igen! Jo, men förresten, jag har spenderat nästan all min lediga tid med att ansöka till college/universitet. Betalade mest troligt 50 dollar i onöda med. Men hej o hå, varför inte liksom!? Jag har ju inget bättre för mig... inte alls! Men nu tror jag att jag har hittat det jag söker i alla fall... TROR JAG!

Puss o Hej Leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0