Dags att ta bort lösenordet?

Ja, jag funderar faktiskt på det. Jag menar, vill folk läsa om mitt liv så ska jag väl egentligen inte hindra dem?! Men mja, jag får se hur jag gör med det (slutet av inlägget)

Det har inte hänt något speciellt här. Vi är numera tillbaka i staden och ska stanna här till helgen. Åker nog tillbaka till Hampton på lördag och hem igen på söndag? Låter inte särskilt lönt, men jag vet inte vad mia värdföräldrar har för planer. Men det blir nog i så fall sista helgen i Hampton på ett tag. Sen börjar mina pojkar skolan och JAG börjar skolan! Efter 1 1/2 år ska jag åter igen sätta mig i skolbänken. Vet inte riktigt vad det blir än, ska till skolan imorgon. Men mest troligt kommer det bli en fotografikurs eller två.  Så ni får en mer detaljerad uppdatering om det imorgon då jag själv vet hur det blir med det hela.

Annars så har det inte hänt så mycket mer. Imorgon har jag varit här i USA i hela 7 månader. 7 månader som har gått otroligt snabbt. 7 månader med många upplevelser. MINST 5 månader kvar! Nästa månad kommer mest troligt förffrågan från au pair in america om jag vill förlänga eller åka hem. JAG HAR INGEN ANING om vad jag vill?! O ena sidan vill jag hem, skaffa min egen lägenhet, träffa alla mina vänner, påbörja min utbildning till personlig tränare och börja jobba MEN o andra sidan vill jag stanna här. Jag bor för tusan på Manhattan, det är här det händer, jag kommer mest troligt aldrig få en chans som denna igen, jag har mitt hobb, jag har min inkomst, mina nya utländska vänner, den goaste värdfamiljen EVER(!) ett helt nytt land, shopping utanför dörren;)... Gaaaah! Att det ska vara så svårt att bestämma sig om vad jag vill göra med mitt liv! Det äterstår att se.

Det var nog allt jag hade att uppdatera er om för tillfället. Just det ja, jag kommer att ta bort lösenordet så nu är ALLA välkomna att läsa min blogg igen. Jag har väl dock mina perioder då jag inte vill att någon (alla) ska veta vad som pågår, så lösenordet kommer nog mest troligt tillbaka igen (senare).

För övrigt kommer jag hänga på Timw Square imorgon med Josefine och Sofie. Hur coolt är inte det egentligen. Att säga: Ja, men vi möts på Time Square! UNDERBART! Love it:)

PussHej!

Kommentarer
Postat av: pappa john

Hej, och lycka till med din fotokurs. Det kommer att gå bra, blir många fina bilder att ta med hem och göra som tavlor till din kommande lägenhet...hoppas din dag blir bra med dina vänner. Ha det bäst så hörs vi=) puss,puss..paps

2011-09-07 @ 22:39:14
Postat av: Linnéa

Hej! :) Vad kul att du också är au pair på Manhattan och i Hamptons! Var på manhattan bor du? Jag bor i Downtown! Ha det bra :)

2011-09-08 @ 02:47:42
URL: http://linneasaupairyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0