B I O

Jag orkar egentligen inte uppdatera er just nu (klockan är 00.32) men bara för att jag är vaken så gör jag det ändå! För första gången på väldigt länge så var jag och såg på bio. Jag och 3 andra svenskor gick och såg Driver. En lite annorlunda, äcklig, konstig, äcklig, bra, äcklig, förvirrande, äcklick, hemsk (... sa jag ÄCKLIG?!) film. Meeeeen helt klart sevärd, om man gillar ÄCKLIG! Känns som om man missdade minst halva filmen då man satt med händerna för ögonen, men tusan, det är så det ska va. Det var antingen denna film eller en med Stellan Skarsgård;) Nepp, vi totaldissade svennen och hans drama för lite (läs MYCKE) action!

I alla fall, vi hade en mycket trevlig kväll. Jag sa hej då till Josefine som kommer lämna landet på torsdag för att åka hem igen till Sverige. Men vi ses ju UPPE i skåne eller NERE i Halland;)

Har haft en sådär allmännt bra dag då! Min kamera har också anlänt så nu blir det snart några nya bilder här på bloggen... ska bara lära mig hur den fungerar, sen så tusan blir det fota av! Annars har jag inte så mycket mer att uppdatera er om, det är ganska lugnt faktiskt!

Nästa vecka är det oktober! Galet vad tiden går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0