Amerikanare och deras mediciner!

Ja ibland r det lite överdrivet tycker jag allt... Har lite, ytters lite ont i halsen och är sådär lite allmännt snuvig, med andra ord... välkommen förkylning!
Sa det till min vm då hon undrade om jag skulle till gymmet idag... Hej o hå; t alite medicin så blir allting ba. Det här och detta och det där och lite sånt här! Haha, ja ibland är de allt bra roliga. Så det blev till att spruta in lite illaluktande/smakande (tror det var körsbärsliknande smak?) "medicin" i munnen, le och se glad ut. Men mamma och pappa, då vet ni ju att de tar hand om mig ordentligt i alla fall;)
Men det är ganksa komiskt att de faktiskt tror att ALLA dessa mediciner som de använder faktiskt fungerar. Men ja, de får väl lov att tro det då:-) Jag vill ju inte göra dem besvikna!

Än så länge har jag ju faktiskt bara haft EN enda dag då jag har befunnit mig i sängen och sovit bort enhel dag. En dag på 7,5 månad är ju inte helt fel om man säger så. Så jag ska ju inte klaga på mitt immunförsvar i alla fall.

Nu blir det lite beck och sen nana kudden:)


Kommentarer
Postat av: pappa john

Hejsvejs, det låter bra att dom tar hand om dig när du inte mår bra, glöm nu inte att du måste gapa stort när dom vill ge dig lite medecin..ha,ha...Ha det bäst! Kramiz paps

2011-09-17 @ 10:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0