1 vecka!

Ja, det är så det är. BARA en vecka kvar till jag då efter ett år och några månader åter igen ska tillbaka till skolbänken! Min onlinekurs börjar måndag nästa vecka och min fotokurs börjar på tisdag. Tro det eller ej, men jag har faktiskt saknat skolan... lite! Ni vet, att sitta i skolbänken, lyssna och ta anteckningar, göra läxan och faktiskt lära sig något. Eller så är det själva känslan att bara gå i skolan, tryggheten som jag saknar... vem vet?! Men hur som helst så är det bara EN VECKA kvar nu!

Hoppas då tusan att min kamera dyker upp inom ett par dagar annars kommer jag då få ringa och trakassera företaget bara en aning. Men det känns ju som om jag börjar bli ganska bra på det. Det har jag ju bara gjort sådär ett antal gånger när det gällde skolan xD Haha!

Nu ska jag i alla fall chilla lite när jag har lite ledig tid i alla fall! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0