Uppe med tuppen!

God morgon folket! Ja, men väckarkockan (väckarklockorna) började ringa vid 5.30 idag då och sen fortsatte de ringa till 6.05. Är det inte helt awesome. Jag är galet trött och vill inget hellre än att sova ett par timmar till. Men antar att jag snart ska gå upp och klä på mig (galet kallt!!) Än så länge sover baby M i alla fall, vilket betyder att jag kan stanna i min säng ett tag till. Jag är hungrig med, så kanske går upp och äter lite frukost.

Det positiva med att påbörja arbetsdagen så här tidigt är att man kan se Manhattan vakna till liv. Fler och fler lampor tänds och det blir ljusare och ljusare ute. En annan sak som är bra är att jag slutar tidigt;P Jobbar till 11 och sen är jag off till måndag morgon. Vilket betyder att im orgon ska jag sova... läääääääääääääänge! Eller, ja inte för länge då jag mpste plugga (ja då var vi där igen ja) och sen så ska jag även på mitt första clustermeeting här på MAnhattan! Det ska ju bli kalasroligt!

Ikväll blir det tjejkväll med tjejerna och det ser vi grymt mycket fram emot=) Vi ska chilla, kolla film och äta eller ja, nåt i den stilen! Vi hade dessutom en mycket bra kväll igår, som slutade runt 1, vilket betyder att jag sovit runt ungefär 5 timmar, om äns det! I feel good today! ;D Hahaha

Näe, nu ska jag nog ta på mig lite kläder, fryser ganska rejält här!

Och längre än så hann jag inte innan baby M skrek... vilket betyder att jag då fortfarande sitter i min pyamas! :) Nu har familjen åkt och jag ska då se till att plocka undan lite, avsluta städningen som jag och pojkarna påbörjade!Ikväll kommer fina flickor på middag och movie och girl talk;) Myyyys!!

Här får ni lite bilder på Manhattan som vaknar till liv:D 


PussHej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0