Otroligt vad mycket vi lär oss!

Ja, men ibland lär vi ju oss då fruktansvärt mycket på dessa fotolektioner som jag går på... INTE!
Idag tillexempel har vi då lärt oss följande:

  1. min lärare har varit gift tre gånger
  2. min lärare har gått igenom tre skiljsmässor
  3. han är fortfarande väldigt bra vän med fru nummer två
  4. hans bästa vän är fru nummer 3
  5. han bor tillsammans (i samma hus) med fru nummer tre och har gjort det sen de gjorde slut
  6. han har en ny flickvän
  7. hans nya flickvän är bästa vän med fru nummer tre
  8. nya flickvännenbor i ett annat hus
WOW - Idag lärde vi oss otroligt mycket!

Seriöst, betalade jag nästan 500$ för detta? Nästan bud på att sluta kursen, få pengarna tillbaka och göra något galet roligt:) Kan ju säga att efter dagens lektion så var det fler personer som funderar på detta! Vi hade en trevlig diskussion (utan lärare) efter lektionen där ALLA lät väldigt missnöjda! Ja ja, vi får väl se vart det här slutar... det återstår att se!

I övrigt, bortsett från fotoklassen så har det varit en mycket bra dag. Jag fick åter igen, efter nästan tre månade träffa Diana och Monica, mina vänner från Chicago, vilket var grymt skoj! Vi besökte frihetsgudinnan, Chinatown, Little Italy och Time Square! Vi hade en otroligt rolig dag som bjöd på otroligt vackert väder (för er som är nyfikna). Men ja, det är väl allt jag prkar skriva för tillfället. Imorgon eller någon dag längre fram kommer alla bilder ni kan önska er! (eller, ja, de jag väljer att lägga ut)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0