Ordbajsa!

Ja,men det är väl det jag gör just nu skulle jag tro! Jag menar, det är ju inte direkt något vidare vettigt som jag skriver (nu pratar jag om min amerikanska historia uppgift som ska in IDAG). Jag bajsar på bara, svårare än då är det väl inte och blir ddet bra så blir det om inte är det väl för tusan inte hela världen?! E L L E R ;O

På tal om ordbajsa, B A J S A är väl ändå ett sådär lagom roligt ord och kolla bara på stavningen liksom? Jag antar väl att jag kommit till det stadiumet där jag varit i USA så pass länge att jag tycker svenskan börja låta rolig och konstig!? Eller i alla fall, en del av ALLA de ord vi har! Just nu låter ju P O O P såååå mycket vettigare än B A J S A!

Ha ha, jag är allt bra trött iag och bättre blir det väl inte av att vi kör tillbaka till the city idag - minst tre timmar i en bil utan pauser! S K O J! NÄHÄ! Inte det minsta faktiskt! Men vem vet vilken film vi kan avverka idag, kanske backyardigans (stavning???) eller nån annan liten fin barnfilm... Det vet man aldrig innan man befinner sig i bilen;D

Näe nu ska jag bajsa vidare då!

HÖRS!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag brukar titta på backyardigans på morgonen det är väl det roligaste av alla program som visas på morgonen dom andra är ännu tråkigare. Men då har du väl fått den låten på hjärnan och tröttnat om inte så kan du se det i sverige sen när du kommer hem på nickelodeon halv 7 på morgonen:P Tack för kortet föresten det var fint. Jag saknar dej. Kramar caroline

2011-10-11 @ 19:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0