Manhattan!

En minst sagt upptagen dag, även fast jag varit ledig största delen av den... Jobbade under morgonen, från 7 till halv 11 och sen var jag ledig. Jag tog en promenad till Best Buy där jag terroriserade dem lite ytterligare om min telefon. Varför är det ALLTID på det viset att grejerna börjar fungerar när man går och klagar och ber dem fixa det? Dom måste ju tro att jag är lite smått galen... Men vafan! Hur ofta kommer jag träffa dem egentligen? (om telefonen fortsätter såhär, vääääldigt ofta). I alla fall, mina sms funkar... IGEN! Sen traskade jag vidare, lite upp, lite ner, lite höger och lite vänster.

Jag letade efter mandlar doppade i youghurt. Jag visste precis var de fanns, men av någon konstig anledning så hade de inte dem just denna tiden på dagen... whatever tänker jag som vet var nästa affär funns, inte där heller:( Jag gick då vidare mot the pharmacy istället för att framkalla mina kort. Lämnade in dem och gick mot starbucks, köpte min "white chokolate mocca" och traskade vidare hemåat igen. Kollade lite data, lekte lite med ungen, shoppade bananer och potatis.

Då lillkillen hade cooking class så lagade jag och min äldsta pojk mat hemma. Potatismos! Jag kan inte fatta hr lite potatis jag äter i det här landet. Säkert 8 gånger sen jag kom hit, det vill säga, en gång i månaden och den som jag brukade äta näst intill varje dag... ja ja, det får väl bli ändring på det när jag kommer hem igen.

Under kvällen gick jag ut för att hämta mina bilder, dock var det bara mina floridabilder som fanns. Av någon konstig anledning kunde de inte framkalla mina undervattensbilder:/ Och tusan också, nu när jag skriver detta kom jag på att jag skulle köpa frimärken så jag kan skicka iväg mina vykort... seg somjag är! Imorgon! for sure! (mest troligt... om jag inte glömmer)

Och det är väl i det stora hela så dagen idag har sett ut. 
Här får ni lite bilder somjag klickade under dagen. Eftersom min dator ta tusentals år på sig så skippar vi redigeringen idag då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0