jogging i Central Park! 8 MÅNADER!

För det första så känns det otroligt häftigt att säga det; "ja, men jag ska bara gå ut och springa lite i Central Park". Det är ju inte många som kan säga det... eller, det är ju en del, men ja, ni fattar vad jag menar;O För övrigt så var en ny liten kändis över här igår. Eller kändis och kändis, hon är välkänd över här. Det var en fotograf (som jag för övrigt kommer ihåg namnet på) - Georgina Richardson.

Annars under gårdagen så blev det en liten joggingrunda med fina vänner i Central Park. Jag, Jenni (Finland) och Maayan (Israel) möttes upp utanför parken och sen var det bara till att börja springa och HEJ vad det går. Vi tog oss runt parken på 15 minuter, vilket är nytt rekord för mig! Alltid mycket lättare att springa med andra människor, man blir liksom mer motiverad till att öka! :) Ett plus i kanten var ju också det helt otroligt vackra vädret som vi hade! Kan inte riktigt förstå att det är Oktober...

Hur somhelst, idag är dagen då jag varit i Amerika i hela 8 månader... Jag har fattat mitt beslut om att stanna eller åka... men mer om det när allt är klart! Kan inte fatta vad tiden går snabbt, den liksom bara flyger iväg! MINST 4 månader kvar! Galet! Känns som om det vore igår jag sa hej då till Sverige!

När nu ska jag måla mina naglar och sen bege mig ut i storstaden lite:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0