Hi hi... välplanerat!

Så var vi där igen då ja - Amerikansk historia... ska in imorgon och jag har inte ens läst skiten! Bra jobbat Emelie, verkligen!

Så istället för att plugg under min lediga tid idag så gick jag ut med några vänner. Vi hängde rundor på starbucks och pratade om allt och alla! Riktigt trevligt hade vi. Och sen när jag kom hem då ja, inte var det plugg här inte, nähä du, här var det gymmet som gällde. Har ju inte rört mig på ett X antal dagar nu kände jag... kanske var det på tiden att göra det. Så ett avsnitt av NCIS senare var jag redo för duschen. Så nu är jag galet hungrig, ska väl gå ut o se om vi har nåt mummsigt, så som macka?!

Sen blir det mest troligt lite plugg... vill inte! Seriöst . amerikansk historia... PALLA! :/ Näe, men nu får jag ta tag i mitt liv en aning;D

HejSvej!

PS. den hemmagjorda glassen var kalasgod! Tänkte att ni ville veta det;) DS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0