Bläääääääääääää

Okej, idag var det då dags för hemresa från strandhuset. Vi har haft en skön och avslappnande helg. Vi packade in oss i bilen runt 15 och sen bar det iväg. Efter ett tag, halvtimma eller så, så tar vi fram muffisarna som vi tog med som lite snacks. Ja, men gissa vad somhänder, lilla S spyr. Inte mycket, men det var ju fortfarande en spya. Det var lätt att torka upp med lite våtservetter. Vi kör vidare och alla har det bra. Filmen är igång och alla var upptagna med sitt. Lilla S har lite ont i magen men det är ju såklart "bara poopoo" som kommer... INTE! 10 minuter senare så kommer hela dagens (helgens?) mat upp. Över mig och över lilla S... MYYYS! JA, för er som undrar så var det riktigt slaskigt i skorna där ett tag innan jag fick av dem.

Vi svängde in på en mack för att tvätta av allt (och tanka). För en gångs skull var fröken Emelie ganska smart och hade sina shorts under tjockisbyxorna (mjukisar) så det var bara till att slänga av sig byxorna och min lågtröja. Av med skorna och in på macken och hämta lite vatten. Tvätta av skorna så gott jag kunde. Min vp hämtade dammsugaren och rengjorde lilla S. Bilens insida tvättades sedan med sprit, nej självklart inte den självklara sorten. När vi packat ner allt det nerspydda i en påse och knöt den väldigt hårt! Sen bar det vidare av hemåt igen. Kan ju säga att det var ganska skönt att komma hem, gå till gymmet och sen ta en riktig härlig dusch!

Sådär, då har jag uppdaterat er om min dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0