6 more month!

Ja, som rubriken säger. Jag kommer att färlänga 6 månader med familjen jag bor i nu. Ja, men som de flesta vet så har jag velat pretty much fram och tillbaka om vad jag skulle göra. Men nu har jag tagit beslutet och det känns rätt. Stanna här i sex månader till och sen åka hem och påbörja plugget och mitt svenneliv igen! Det kommer helt klart att bli 6 ytterst bra månader här, jag menar, jag fyller ju trots allt 21 innan jag lämnar landet och så är det midsommar och Aspen (skidåkning med familjen) och MASSA annat roligt. Jag kan ju knappast bli uttråkad i alla fall, bor ju faktist i NYC, Manhattan! ;)

Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla mina 6 första månader i USA... uppvärming? Men de var ju även lärorika de med, träffade så många nya vänner som jag helt klart kommer hålla kontakten med forever and ever! Vänner all over the world, LOVE IT!

Ja, men det var väl ungefär det som jag ville säga just nu! See you in August 2012 Sweden!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0