Hellu!

Efter en härlig work out, dusch och kvällsmat har jag nu slagit mig ner framför tv:n. Vet inte riktigt vad det är jag kollar på, men kriminalserie är det i alla fall... nåt liknande CSI! :)

Idag har jag jobbat morgon och lite eftermiddag och nu är jag ledig till onsdag morgon. Det har blivit lite skridskoåkning och lite träning på gymmet. Nu har jag precis avslutat ett skypesamtal med Diana (kompis från Chicago). Vi har då STORA planer inför min 21 årsdag... får se hur detta slutar! :D Åh, vad jag saknar mina vänner i Chicago. Det är väl egentligen det enda negativa med att ha flyttat därifrån.

Annars händer det inte alltför mycket på detta stället. Det blir mer skridskoåkning imorgon med Maayan och lite gym och så tänkte jag inhandla lite Twilightböcker:)

Just det ja, det blev ännu lite chopping idag. En ny mössa från H&M och undderkläder från victoria Secret. Älskar shoppingen här på Manhattan! UNDERBAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0