Kär, Lycklig och galen... I NEW YORK!

Jag lever ett himla bra liv här borta! Jag skanar hem (sverige), ja det gör jag, men samtidigt vet jag inte hur jag ska klara av att lämna NY och Manhatta när det är dags om sådär 8 månader! Jag får ju ångest redan nu om jag tänker på det...
Jag har många fina vänner som jag har så mycket kul med! Min familj är het underbara! NYC är FANTASTISK och jag får uppleva så mycket som vissa bara kan drömma om...

Det var bara nu ikväll när vi åkte runt på skridskobanan som det slog mig hur mycket jag verkligen älskar mitt liv just nu! Eller det har jag egentligen vetat sen den dagen jag anlände i stort settför nästan 4 månader sedan!

haha, vilket litet flummigt inlägg det blev. Men jag är bara så himla lycklig över att jag tog beslutet att åka som au pair, att jag vågade ta initiativet till en rematch och nu är jag är... galen och lycklig i NY! ;)


Kommentarer
Postat av: Pappa John Arvidsson

Hej..det värmer i mitt hjärta när jag läser dina ord, skönt att höra att allt är så positivt.Glad för din skull..puzz,puzz...paps

2011-11-18 @ 06:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0