Trött

Ja då var det lördag och jag jobbar för fullt (som ni märker!). Började dagen vid 6.15 då baby M vaknade och tyckte det var dags att gå upp. Nu, fyra timmar senare är pojkarna uppe och baby M sover åter igen.

Ska bara jobba 90 minuter till och sen är jag ledig ett par timmar och då blir det en powernap.

Annars händer det inget speciellt över här. Underbart väder utanför! Inte för att jag varit ute men det ser nice ut:D

Pojkarna spelar på sina leap frogs, vilket är väldigt skönt! Och R vill gå till level 4 innan han klarat 1-3. Försök förklara för honom att det inte riktigt funkar på det viset;) Kommer mest troligt inte gå så bra xD

Näe nu kanske jag ska ta och återgå till jobbet;)

 

 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Asså det är bara lördag emelie:)Söndag är imorgon. Men hoppas du har det bra på andra sidan havet så ses vi på Skype imorgon söndag. Om du nu inte väntat på mej idag bara för du trott att det har varit söndag:P

2011-11-05 @ 20:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0