Thanksgiving 2011!

Det var ju då thanksgiving igår. Enligt mig så var det faktiskt inte så speciellt. Jag menar, jag jobbade hela dagen, under eftermiddagen och kvällen kom lite folk över. De åt kalkon... jag promenerade runt med baby M.
Kom hem, slängde i mig lite potatismos och kalkon och lite chokladtårta och sen vidare till jobbet och baby M igen.

Så inget speciellt, men visst var det lite småtrevligt med folk över. när alla samlas och umgås, men det var ju inte mer med det. Som ett vanligt middagskalas, eller vad man nu ska kalla det för?

Det hela roligt med den här helgen skulle ju då vara "black friday" MEN som sagt jag jobbade... tidigt och sent så det gick inte riktigt ihop för mig. Men då är det ju tur att rean pågår HELA helgen! YÄÄÄY for me! :D Imorgon vid 15.00 lämnar jag lägenheten och beger mig ut för lite shopping. Förhoppningsvis! :D Och så var det med det!

För övrigt har jag börjat läsa Twilight och kan inte sluta!
Love it! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0