Snabbis

Nu får det bli ett kort och snabbt inlägg från min iPod då jag börjar jobba om 20 min. Första fången jag har sovmorgon gör och börjar senare men tror ni inte att jag vaknar vid 7 och kan inte somna om?! Livet är allt bra underbart.

Idag är det thanksgiving och det kommer nog mest troligt hit lite människor på middag. Det är black friday imorgon (öppnar midnatt) men Jag jobbar 6.00 imorgon så jag måste vara hemma igen vid 22.00.... Vilket betyder att jag inte får uppleva det denna gången... Lyckat! Ahja, får väl komma tillbaka nästa år och shoppa lite;)

Det är väl så mycket jag kan uppdatera er om nu. Kommer väl mest troligt ett inlägg igen ikväll om min första thanksgiving någonsin. Najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0