Skridskoåkning!

Ja, men igår var då jag och Maayan ute och åkte lite skridskor! Så kul vi hade! Faktum är att det var så pass kul att vi bestämde att det ska bli motionssporten under vintern, istället för löpning.

Trilla, gjorde jag faktiskt bara en gång. Åkte ju med tjejskridskor för första gången på väldigt länge... Och jag gillar inte taggarna där fram på dem! Så mitt knä har mått sådär lagom bra idag då! Haltat fram, men det är inte lika svullet som igår i alla fall och på söndag ska jag nog kunna ge mig ut på löparrundan som är planerad!

Så idag gick jag till Models och inhandlade ett par skridskor. Räknade ut att det var bra mycket billigare att köpa ett par för 80 dollar än att betala 14 dollar varje ång man ska hyra ett par...

Så pappa, nu hoppas jag ni kommer under våren så ni kan ta hem alla mina vinterkläder;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0