Shopping :)

Ja, men idag har då varit en ganska lugn dag! Under morgonen jobbade jag. Jag gjorde det som jag alltod gör en vanlig morgon som denna. Väcker pojakrna, ger dem frukost, ser till att de borstar tänder och klär på sig. Jag följde de små liven till skolan och sen begav jag mig av hemåt. Tog med mig baby M på en promenad. Eller ja, promenad och promenad, jag kände inte riktigt för att gå omkring idag faktiskt. Jag hade en himla tur att baby M somnade snabbt så jag kunde gå och sätta mig på Starbucks och använda lite gratis wifi. Där satt jjag ett tag innan jag gick hem igen. Var hemma ett tag, sen tog jag med mig baby M (som fortfarande sov) och gick för att plocka upp S från skolan.

Jag pratade lite med lärarna om min Global presentation som jag måste göra på grund av min online kurs för au pairer! Så jag ska prata om Lucia för 4 åringar... haha, jag kan ju bubbla på om allt och ingenting egentligen för allt de kommer vara intresserade av är pepperkakorna eller lussekatterna (har inte bestämt än) som jag tar med mig;)

Efter det att jag hämtat upp S och vi är hemma igen är jag klar för dagen och jag är nu ledig tills onsdag morgon. Jag passade på att skypa lite med Ida och Mamma och efter det Vibrade jag lite med Sandra. Förstår egentligen inte hur vi överlevde utan Viber?

Sen blev det shopping. 2 par skor (10% rabatt) och 1 väska från payless och 2 (ta två, betala för en) tröjor och 1 väst från H&M.  Det var väl så mycket jag fick med mig idag och allt för ca 100$. WIHO, jag älskar när det är REA ute i butikerna och snart är det ju den svarta fredagen med:) Men nu ska jag nog ta och spara lite pengar tills det att mammsen och the sisters kommer över så jag kan slösa lite (mycket) då! :)
Annars har det inte hänt så mycket här i NYC idag! Jag gick till gymmet och sprang lite. Måste ju komma i toppform nu när vi ska springa NYC half marathon (ja, vi får se hur det går med den saken, men det ska nog sluta bra) 

Och nu sitter jag här och kollar på BIG BANG THEORY! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0