HEJ PÅ DIG! :)

Men herregud i himmelen vad jag har varit dålig p att uppdatera de senaste dagarna. Ber ju så hemskt mycket om utsäkt för detta, men emellanåt har jag faktiskt ett liv;)

I alla fall, vad har då hänt sen senast? hmm, det var thanksgiving som jag redan uppdaterat er om. Under helgen hände det inte alltför mycket. Jag träffade en kompis från fotoklassen. Vi tog lite kort, men tröttnade ganska snabbt och gick till det historiska museumet istället och kollade på grodor och letade efter fjärilar som inte fanns! Hade en bra dag! :) Under söndagen träffade jag Denise från Brasilien som jag inte sätt på länge och en annan fransk au pair. Vi placerade våra rumpor på ett caffee och pratade om allt och ingenting.
Jag fick ett kort från Starbucks igår - mitt guldkort med mitt namn på! Det betyder att jag besökt Starbucks så pass mycket att jag nått guldlevel... vilket kanske tyder på att jag spenderar FÖR MYCKET TID där? haha! Meeeeeen, du lever bara en gång, så va fan!?

Ikväll träffade jag Italy och Costa Rica och vi gick till... STARBUCKS! och jag använde mitt GULDKORT för första gången;) Awesome! Vi satt ner och pratade i över två timmar.

23 dagar kvar tills jag får besök från Sverige! Mommy and sisters<3 YÄÄÄY !

En vacker dag i framtiden ska jag skriva ett vettigt och ordentligt inlägg till er:) Men nu ska jag stänga dator och läsa min Twilight bok! :D




Kommentarer
Postat av: pappa john

Hej svejs, då får man gratulera till kortet, då blir det många besök till på starbucks förstår jag...men det är ju bra så du vet vad du ska göra med dina pengar. Hoppas allt är bra med dig och livet flyter på. Kramizzzzz pappa

2011-11-29 @ 12:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0