Halloween i staterna!

Ja, men då har man firat halloween i staterna med då! Hände inte så mycket... faktiskt. Jag har jobbat i stort sett största delen av dagen. Från 6 imorse till 17, med ett litet break däremellan. Jag gick trick or treat med pojkarna, "utklädd" som polis! De samlade på sig ganska mycket godis må jag säga. En påse eller två.

Ja, men det är väl så mycket jag har gjort, vilken uppdatering! Jag har uppdaterat min iPod touch till senaste verisionen och till en följd av det raderades all min musik och alla mina bilder! GREAT! Ja, men det känns bra och imorgon ska jag ut två gånger och springa i central park. Känns verkligen bra det här! JAG BEHÖVER MIN MUSIK! :'(

Ahja, jag ska nog se till att komma på något! Kanske....

Jag har skickat in historian, en dag för sent, men ändå, den är inskickad. Och nu måste jag påbörja den nya veckan. Tusan också! Jag ahr då lärt mig två läxor. Påbörja allt i tid och kopiera inte meningar (då får man bara skriva om allt igen).

Jag hälsade på den nya au pairen i byggnaden och hon verkade ju trevlig. Från Italien! :)

Och det avr allt från mig idag fokes!

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0