HA HA HA HA HA HA

HA HA HA HA! Sitter och glor på BIG BANG THEORY! Fy tusan vad jag knäcker mig emellanåt åt dessa urkuliga människor! Kan man annat än älska dem... speciellt Sheldon;)

Annars har jag inte gjort mycket denna regniga dag - min lediga dag! Jag åkte lite skridskor med Maayan denna morgon. Efter det gick jag ut och shoppade... igen! Älskar NYC! Jag inhandlade en CRAZY sak och Twilightböckerna, så nu ska här läsas!
Under kvällen begav jag mig iväg till tredje våningen, det vill säga gymmet. Sprang 5 km medan jag glodde på family guy och Mean girls 2! Känns bra det här, "bara" 16km kvar till de 2.1 mil som behövs för halvmaran i mars. Kan nog funka! ;) Jag jobbar på det!

Nu ska jag kolla vidare på Big Bang Theory! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0