God Morgon!

God morgon på er!
Nu ska jag vara lite duktig och uppdatera. Just nu sitter jag och äter frukost - flingor, mjölk och yoghurt! Yummi!

Idag ska jag för första gången på väldigt länge få prata lite svenska igen. Jag ska träffa en svensk kompis. Men det ni väl kunnat lista ut själva;)

Ikväll är det skola som gäller... Skjut mig! Men det ska bli lite skönt nästa vecka efter det att showen är över.... Sen ALDRIG mer! Som jag såg fram emot den kursen och så är läraren konstigare än konstigast! Lyckat... NOT:(

Vad annars står på schemat idag? Hmm, jag tänkte Jag skulle inhandla lite pepparkaksformer så vi kan baka pepparkakor imorgon... Kan ju vara smidigt ju;)
Men det är nog det enda för jag måste spara lite pengar nu när mamma och Co. Snart dyker upp:)

Och det var väl allt från mig för tillfället.
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0