Fall in NYC!

Ja, men idag är det då första november. Det är galet vad tiden bara flyger iväg. Jag har nu varit här i NY i 3 hela månader och på måndag nästa vecka har jag varit i staterna en hel graviditet, det vill säga 9 hela månader. CRAZY! SO MUCH FUN!

I alla fall, det var min lediga dag idag och jag har väl då inte gjort alltför mycket faktiskt. Jag sprang en runda i Central Park, alldeles ensam då mina lata vänner inte orkade pallra sig upp ur sängen ;) Men fy tusa vad kallt det va om mina händer! Men jag överlevde i alla fall. Kom hem, tog en tupplur, vaknade upp med huvudvärk, tog en huvudvärkstablett och en varm låååååång dusch. Sen tog jag med min kamera och gick till Central Park. Tog en massa foton. Så, ja, nu är det verkligen höst här i NY och shortsen kommer nog inte på mer förrän det är sommar:(

Efter ännu en runda i parken återvände jag hem, åt lite middag och sen off till photography class. BOOOOOOOOOOORING! Men jag överlevde och det är bara några veckor kvar!

Over And Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0