Ännu en dag...

Ännu en dag som au pair börjar lida mot sitt slut och det är snart dags att krypa ner under täcket! Men först måste jag bara avsluta dagens BIG BANG THEORY avsnitt! Älskar den showen. Det börjar bli lite av en tradition att kolla den under kvällarna innan jag går och lägger mig. Det finns ju inte så många kanaler på min tv här i rummet så det blir oftast samma kanal och samma program!

Annars har det inte hänt något speciellt idag. Jag har jobbat. Släppt av en unge vid skolan, den andra var ledig så jag tog honom (S) och baby M till parken och lekplatsen ett par timmar. Vi gjorde en krona av löv. Vilka minnen som kommer tillbaka! :)
Sen fick jag lite ledigt och bubblade då lite med Sandra via VIBER! Som är helt underbart bra! :-) Sen var det tillbaka till jobbet igen. Hämta R från skolan, hem igen, ge dem båda ett bad och sen släpa med S till hans shacklektion. Jag lämnade honom där och begav mig iväg till Starbucks! Ny favorit är: black and white mocca som jag skulle kunna dricka varje dag om det inte vore så fruktansvärt dyrt! :'(

Hämtade S från schack och sen hemåt igen. Kvällsmat och lek med E som var här denna vecka! Efter att de sprungit runt som galningar ett bra tag så var det dags för E att gå och pojkarna började göra sig redo för sängen. Jag satte igång CD-spelaren och sen var det gymmet nästa som gällde för mig! Nu sitter jag här! :-)



PussHej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0