Veckan som varit!

Okej, veckan börja lida mot sitt slut, eller ja, i alla fall mot helgen xD Vad har då hänt denna otroligt underbara vecka?! Ärligt talat, inte särskilt mycket! I måndags bokade jag och Dunja våra flygbiljetter till Florida, Miami! Så himla skönt det ska bli! Det har varit ganska mycket fullt upp denna vecka, jag har jobbat mycket... och än är det inte över.

I onsdags var jag och Lovisa och snabbshoppade i Woodfield under lunchen. Hehe, ja vi behöver verkligen en hel helg (MINST en dag) för att gå omkring där. Men i alla fall, jag tror vi hittade det vi sökte. Jag hittade en klänning på HM, t-shirt, mjukisar och en bh (Cubs) på Viktoria secret, lite smågrejer på bath och body, en milkshake på mc och det var väl det skulle jag tro?! Skor hann vi inte med så det får vi ta en annan dag helt enkelt! Ännu en andledning till att shoppa;D haha, love it!

Idag har vi (jag, S, J och deras vänner O och A) see Pirets 4. En helt okej film skulle jag vilja säga, ingen TJOHO(!) film, men helt okej!

Imorgon packar vi bilen och styr in mot Chicago, där stannar vi sedan tills på måndag! Lite helgdagar här, så det blir lååååååånghelg! Härligt!

Datorn kommer följa med, såklart! Så kanske en liten uppdatering då och då! Vem vet?! Kommer bli en bra helg, mycket att göra, men underbart kul! :D

Och för lite omväxlingsskull har jag ju tränat lite med... för det gör jag ju ALDRIG ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0