Vaaaaarmt!

Just nu är det 29 grader varm här borta dock är det är kvavt och det förväntas bli åskstorm, men det kan jag nog leva med. Vi hade lika varmt igår, underbart!

Det har inte hänt så mycket över här på ett tag så därför har jag inget speciellt roligt att skriva.
Igår var det fotbollsträning för S. Jag och Q tillbringade en timme på lekplatsen och så spelade vi lite fotboll med de "stora grabbarna". Vi hittade några andra killar som spelade fotboll i närheten så Quin gick dit och spelade lite med dem. Sen åkte vi hem, chillade, gick en kvällspromenad. Jag kollade ett avsnitt av Beck innan jag somnade mycket nöjd i min säng efter en bra dag!

Idag har inte hänt så mycket, jag, S och Q har varit på storietime på biblioteket. Jag mötte en ny amerikansk vän-Tiffany. Hon är nanny i en familj här och bor även hon här i AH. Kul!! :D
Sen blev det lunch på Subway med pojkarna. Hem och sen vidare till skolan. Nu sitter jag här och kollar på Coach Carter med en sovande bebis i knät. Ananasen har jag redan ätit upp!

Kanske blir det en löparrunda lite senare när mn vm kommer hem och kan ta bebisen. Torsdag nästa vecka sätter jag mig på planet till Minnesota och Lisa för att hälsa på ett par dagar. Då ska jag göra absolut INGENTING! Bara ta det lugnt och ta sovmorgon varenda dag, gå promenader med vovven och leva livet. haha xD

Och det är väl ungefär det jag har att berätta just nu. Ikväll blir det nog lite starbucks med fina vänner och troligtvis lite mer bio under fredagen. And that's it! :D

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0