China Town och annat...

Okej, kanske är det nu dags för en riktig uppdatering om vad som händer här borta. Vet att jag kanske har varit lite dålig på det, men jag har inte riktigt haft lust för att skriva något vettigt. Som om jag brukar göra det iksom;) haha

I alla fall. I lördags åkte mina värdföräldrar och de två yngsta till Chicago (min VM fyllde år) så de spenderade helgen där (lördag/söndag). Jag körde S och A (kompis till S) till deras fotbollsmatch och efter det var det bara allmännt chill och huset var mitt (dock spenderade jag ingen tid här). under lördagen åkte jag med Diana och hennes värdbarn och Monica till Woodfield mall för att strosa omkring utan att göra någon större nytta. Kvälles spenderade jag hos Diana, åt middag, kollade film och snackade skit. Trevligt. Dock somnade jag under filmen! Men cad annat kan man förvänta sig då det var PARTY fredagskvällen och upp och jobba 8.00 under lördag morgon... NAJS!! xD Men ja, jag hade en bra dag/kväll!

Under söndagen vaknade jag runt 8.00, vet dock inte varför då jag var ledig?! Men jag kan helt enkelt inte sova längre än det. hur som helst så steg jag upp, duschade och gjorde mig redo för en tripp till Chicago och China Town. Runt lunchtid (12.00) så packade jag, Diana, Monica, Mariana, Denise och Gizella in oss i en bil och begav oss mot Cgicago! Gjorde ett snabbt stopp på en brasiliansk resturang då mariana och Gizelle behövde lite mat från hemlandet... Sedan vidare till China Town. Inget vidare roligt om jag ska vara ärlig, kind of WASTE OF TIME! Senare en löptur genom Chicago tillsammans med Denise, så att vi skulle hinna med tåget. Efter att ha sprungit igenom i stort sett HELA chicago på grund av vägarbete och fel väg så kom vi till sist fram till tågstationen, med 10 minuter till godo, det ni! ;) Kom hem lagom i tid för att hinna andas lite innan pojkarna och mina värdföräldrar kom hem.

Resten av kvällen var inget vidare. Det är galet vad bra man springer när man har en massa känslor som bara vill komma ut!

Varken måndag eller tisdag har vi gjort något speciellt och mest troligt inte resten av veckan heller!

Over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0