Bra dag!

Solen tittar fram denna veckan, underbart! Det är ganska mycket vidstilla med så det är underbart att vara utomhus. Dock så befinner jag mig inomhus med två små pojkar. Men låt oss börja från början - morgon!

Vi åt frukost ganska sent idag, då pojkarna var lite (mycket) sega denna morgon. Efter frukosten så sprang min VM en runda så jag hade S, Q och Baby B. När min VM kom tillbaka efter sin runda packade jag, S och B in oss i bilen och körde iväg till gymmet och kidsclub. Idag blev uppvärmningen 10 minuter på de "rullande trappstegen" ni vet de som de har på biggest loooooser. Det ser ju ganska enkelt ut faktiskt, jag menar hur jobbigt kan det vara egentligen? Ärligt talat, GALET jobbigt. Efter ynka 10 minuter var jag genomsvettig, bra träning det där. Efter det så blev det lite benträning. Efter 90 minuter i gymmet var det ganska skönt med en dusch.

Hämta upp pojkarna från kidsclub och sen hemåt. Jag byter med min värdmamma och hon tar pojkarna på lunch och jag har lite egen tid. Jag åt lite lunch och kollade tv:n innan min VM, Q och B (S var nu i skolan). Jag tog Q och B och min VM åkte iväg för att uträtta lite ärende. Jag och Q kollade ett avsnitt av Wiggles innan det var dags för honom att sova lite middag. Så just nu sitter jag här och gör ingenting... båda killarna sover och jag njuter av tystheten!

Ja just det, om jag inte nämnt det tidigare så är nu Baby B tre månader och jag kan ta hand om honom utan någon annan vuxen i närheten!

So far so good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0